luni, 24 mai 2010

BRANDUL DE TARA RELOADED

.. aceeasi Marie (brandul Romaniei), cu alta palarie (alte abonamente la sala de fitness) si... cu alti bani (de data asta europeni).
Un nou brand de tara se anunta, cu vechile surle si trambite, la orizontul turismului romanesc.

De data asta pentru doar 75 milioane de euro, veniti catre noi prin Programul Operational Regional, Domeniul Major de Interventie 5.3 - "Promovarea potentialului turistic si crearea infrastructurii, in scopul cresterii atractivitatii Romaniei ca destinatie turistica".

Banii vor fi destinati, conform declaratiei de lemn (dar invariabil optimista) a ministerului, pentru achizitionarea strategiei de promovare a brandului si a pachetelor media.

De noul brand se vor ocupa, pentru 894.970 euro, cei de la THR- Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA - Taylor Nelson Sofres SA .

Cat despre noua tema, aceasta e inca secreta, dar se pare ca oscileaza, la fel de invariabil, intre .. multiple teme: litoral, statiuni balneare, Delta, turism cultural, Carpatii etc...
Si iar l-au lasat pe - afara pe saracul Dracula...Caci cica sondajul facut de cei de la consortiul cu nume impresionant (de lung) pe nu mai putin de 10.000 de potentiali turisti straini, a scos la iveala (SURPRIZA!) cuvintele "DESCOPERA", "SPIRITUALITATE" si "VERDE" ca fiind atributele fundamentale care trebuie asociate viitoarei imagini a Romaniei.?!?!

Nu-i asa ca va simtiti deja mai verzi/eco, spirituali si ..gata sa fiti descoperiti?

(nota: Toma necredinciosul)
Sursa informatii: http://www.rompres.ro/media

Niciun comentariu: