marți, 26 mai 2009

PROBELE DE FOC ALE PRACTICII ROZ

La cererea mai multor curioshi, iata si cateva incercarile prin care au trebuit sa treaca cei de la HM2 si GT 2, ca să iasă o practică atât de nemaipomenită:

Ziua 1:
- proba de alergare cu bagaj (respectiv cu clopotul ăl mare de la Mrea Bistriţa, de doar 800 kg (prima probă a fost pierdută.., iar clopotul, din fericire pentru el, nu)


- lupta cu puricii de 3 stele, specia de Tuşnad (probă specială pt. GT2)
- orientare de noapte (probă specială pt. HM2, şi apoi pt. conducătorii de practică, plecaţi pe urmele lor..), în Tuşnad, la indicaţiile unor SM-işti cu mai mult de 37 grade în sânge..


Ziua 2:
- orientare turistică de zi: căutarea Racoşului şi a Şincăi Vechi (probă pierdută prin abandonare, inclusiv de către conducătorii de practică, de către şofer şi autocar)
- climbing pe paturile suspendate din hostelurile sibiene

Ziua 3:
- ghicirea preţului la un piept de pui (adjudecat cu 30 RON unui GT-ist), în parcul Astra
- proba de judo (unisex), seara, la Băile Olăneşti
- probă de viteză - Iepurele alergând în cameră speriat de girofarurile poliţiei (aceasta din urmă - uluită că la ea în oraş se întâmplă şi altceva decât să miroase a sulf)

Ziua 4:
- proba super specială a practicii: întâlnirea cu Clopotzelul de Măldărăşti
- orientare turistică de zi: căutarea Oltului în Tg. Jiu
- din nou orientare de noapte: căutarea semnalului telefonic, la hotel Tismana
- probă de anduranţă psihică: o seara de dans pe ritmurile frenetice ale aceluiaşi CD cu cca. 8-10 melodii house pe el
- probe individuale: răcorirea sub 4 plapume, la 25 grade în cameră (pierderea probei a fost soldată cu sosirea promptă a Serviciului de Urgenţe 112)

Ziua 5:
- probă de aptitudini: trezitul la 7.00 a.m. după ce te-ai culcat la 6,30 a.m. (probă cât pe ce să fie pierdută de un participant mai năstrushnic, salvat însă la timp, nu de clopotzel.. , ci de colegi inimosi/şi.. vânjoşi)
- urmărire ca-n filme (..cel puţin în mintea multora), poliţia pe urmele Clopotzelului, pe ale noastre şi pe ale altor vizitatori care fuseseră în ziua precedentă la locul faptei
- orientare turistică: găsirea statuii lui Decebal (mică de doar.. 40 m), probă ratată doar de o singură persoană (unul dintre conducătorii de practică, specialistul cică în turism, care căuta în acelaşi timp şi o biserică scufundată..); noroc ca statuia era acolo şi la întoarcere şi am scăpat cu faţa curată!!
- proba de climbing, alergaţi de cătzeluşul rătăcit pe urmele noastre, şi acesta aducând o nouă potenţială acuzaţie de furt (!?!) din partea stăpânei lui...

- lansarea unui nou mister: OAIA ROZ

- proba de anduranţă a nervilor şi a stomacului: aşteptarea servirii pizzei la Băile Herculane


- 2 probe de dans:
1. Hora
şi Pinguinul în autocar (asta a fost o probă de rezistenţă pt. nervii şoferului şi pentru podeaua autocarului)
2. mai târziu, probă de mobilitate - executarea unor scheme contorsionate de house pe triluri de manele LIVE (la Baia de Aramă)
- probă de atletism: aruncarea sărbătoritei de 21 de ani în tavan
- probe individuale: lupta cu furnicile de Aramă, de 5 stele de data asta (veneau direct de la Ministrul Apărării Naţionale din cameră) + clonarea (din 27 de studenţi s-au făcut 32 de perechi de papuci..)

Ziua 6:
- proba de rezistenţa la aruncatul în cap (adică bungee jumping, la Vidraru), irezistibilă însă pentru cel puţin o persoană din autocar. Noroc că nu era echipajul tehnic acolo..!!
- o altă probă de rezistenţă, colectivă de data asta, - urcatul celor 1480 de trepte de la cetatea lui Ţepeş (Poienari)
- amenda pentru intrare pe contrasens, pt. tot autocarul
- orientare pe timp de noapte - căutarea cabanei Voina: probă de rezistenţă fizică, pt. autocar, şi psihică pt. toţi ocupanţii locurilor din el
- căutarea camerei cu jacuzzi şi vedere la Marea Egee, în momentul în care o colegă de drum se dădea de ceasul morţii, la propriu (cu 3 doctori incluşi în pachetul turistic)...probă câştigată de un grup consistent de la GT2
- proba de perspicacitate - Sherlock Holmes cu Clopotzel Roz: dezlegarea misterului clopotzelului dispărut şi reprezentarea grafică a acestuia
- din nou, căutarea semnalului, lăsat la circa 18 km în urmă, prin pădure

Ziua 7
- probă de înviorare în autocar - pierdută de toată lumea
- probă de orientare şi viteză de reacţie la dibuitul prânzului în supermarket (Braşov) - câştigată cu brio şi cu un mixaj de mirosuri pătrunzătoare în autocar
- probă de memorie - descrierea traseului străbătut în practică, probă soldată cu ameţeli, greţuri şi un curent migratoriu către partea din faţă a autocarului
- premierea probei Sherlock Holmes cu Clopotzel Roz
- debarcarea în Iaşi City

La acestea s-au adăugat, în fiecare zi:
- verificarea rezistenţei stomacului la o masă pe zi, servită seara, după 1-2 ore de aşteptare la masă şi, întotdeauna, cu 1/4 de oră înainte de plecarea autocarului
- probe zilnice individuale pentru grupul supraîncălzit din spatele autocarului: menţinerea echilibrului şi cursivităţii, la creşterea rapidă a gradelor din sânge şi din atmosferă
- căutarea sufletului pereche, de preferinţă de la alte specializări (au fost şi câştigători!!)

2 comentarii:

nairoD spunea...

"grupul supraincalizt din spate"saluta toate fotomodelele from Geografie (midnight hot ) :))

Anonim spunea...

HOT-ul din "midnight" de la autocar ti se trage? :D